۲۳ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۲۷

استاندار زنجان:

۲۸ پروژه و تجهیزات در حوزه بهداشت درزنجان به بهره برداری می رسد

 ۲۸ پروژه و تجهیزات در حوزه بهداشت درزنجان به بهره برداری می رسد

زنجان-استاندار زنجان گفت: ۲۸ پروژه و ۳۳ قلم تجهیزات در حوزه بهداشت و درمان در استان زنجان با ۲۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی ظهر پنجشنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی استان که با حضور امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و رییس ستاد اقتصاد مقاومتی استان زنجان برگزار شد، گفت: دهه فجر امسال ۷۹۱ پروژه با ۹ هزار و ۹۵۱ میلیارد تومان حجم سرمایه گذاری و پنج هزار و ۳۶۱ فرصت شغلی در استان زنجان افتتاح شد.

وی به افزایش ضریب نفوذ اینترنت پرسرعت در روستاهای استان اشاره کرد و گفت: ضریب نفوذ اینترنت پر سرعت در استان از ۶۴ درصد به ۸۶ درصد رسیده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه دو هزار واحد مسکونی نیز برای محرومان روستایی پنج ماه پیش با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کلنگ زنی شده بود، ابراز داشت: ۵۶۰ واحد آن دهه فجر امسال افتتاح شد.

حقیقی به آماده شدن ۲۸ پروژه و ۳۳ قلم تجهیزات در حوزه بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت: برای این پروژه‌ها بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شده که تا ۲ هفته آینده با حضور وزیر بهداشت و درمان افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه تعداد پروژه‌های دهه فجر سال گذشته ۵۴ درصد از پروژه‌های امسال بیشتر بود، افزود: ارزش ریالی طرح‌های افتتاح شده در دهه فجر امسال ۱۶ برابر دهه فجر سال گذشته است.

استاندار زنجان تصریح کرد: واحدهای تولیدی که طی دو سال قبل شروع شده بودند، افتتاح شد و هفت واحد تولیدی در مجموع با هفت هزار و ۵۶۲ میلیارد تومان حجم سرمایه گذاری در این ایام به بهره برداری رسید.

حقیقی گفت: طی سالهای ۹۷ تا سال جاری ۶۰ واحد تولیدی تعطیل شده در استان به چرخه تولید وارد چرخه تولید شد و دو هزار شغل تثبیت شد.

کد خبر 5144495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha